Wednesday, April 11, 2007

Tänkte att vi skulle titta på lite bilder...

Alla bilderna är tagna runt mitt hus. Kring den del av golfbanan där jag bor...





Verkar inte bli fler bilder än så här på det här inlägget. Blogger bråkar med mig, don't know why...Får försöka lägga ut fler bilder imorrn.
Nu är det snart dags för American Idol the result show. Få'se vem som kan tänkas åka ut idag? Min hårfrissa hade hört att det skulle bli Lakisha, måtte hon ha FEL!!! Jag hoppas det är Sanjaya som ryker, men troligast blir det väl Hayley...

SES!!

9 comments:

Desiree said...

Härliga vårbilder Annika. Golfbanor är mysiga. Vi bor också nära en golfbana.

mintid said...

Så fint du bor med din familj!
Det är lite kul att se omgivningarna!

Länktåget...det har jag inte sett innan måste sätta mig o läsa så jag förstår ;)...

KRamis

Millan said...

Tack :-) Det ar faktiskt ratt skont att vara tillbaks igen. Om man bortser fran att vi verkligen ar mitt i renoveringskaoset just nu. Sa dar sa att man kanner att - hjalp, nu kan vi inte dra oss ur, hur ska vi reda ut det har? ;-)

Nu ska jag kika pa allt som du skrivit det senaste. Jag hade inte tillgang till nagon bra dator i sverige sa jag har massor att ta igen :-)

Vad otroligt vackert nu bor forresten. Det ar ju det dar med naturen som jag saknar har o langtar efter i sverige. Jag forstar att du inte behover langta efters samma sak!
Kram

Tankevågor said...

Vad vackert det är i din omgivning! Fint att du har så mycket grönt runtomkring dig. Har K långt till skolan eller ligger den i närheten?

Mie said...

Här kommer en biljett till länktåget om du vill hänga med! Kika in hos mig och läs!
Kramiz

Anonymous said...

Vilka härliga bilder! Jag blir riktigt sugen på att hälsa på och se hur det ser ut i verkligheten.

Anonymous said...

Det ser trevligt och vårigt ut.

Annika said...

Desiree:
Tack! Ja, det är härligt att bo vid en golfbana. Men ibland kommer golfbollar upp på decket. Mindre kul. En granne kom hem en dag till ett krossat fönster...Ett golf-ess hade lyckats :-)

Mintid:
Det är bara roligt att lägga ut lite bilder. Så att ni alla får se!
Länktåget, ja...Det är det väl bara att kopiera, och fortsätta på, för den som vill. Tror jag...
Kram!

Millan:
Jo, jag förstår att det är skönt att vara hemma igen. Åker du hem till sommaren igen?
Tack, natur har jag faktiskt om knuten :-), men inget får väl ändå upp mot den nordiska?

Kram!

Annika said...

Londongirl:
Ja, det är verkligen skönt att ha naturen om knuten. Det underlättar för själen :-).
K's basskola ligger 3 min härifrån, men jag gillade inte den så jag bytte i första klass. Numera går hon i en skola som ligger 5 minuter bort, med bil. Hon har ingen rätt till skolskjuts eftersom det är utom basskolans dsitrikt.



Mie:
TACK! men jag hoppade på det där länktåget igår. Såg att du också fanns med!
Kram!!!


Malde:
Jamen! Det är bara att hoppa på ett plan och komma över :-)


Hannele:
Tack! Tyvärr är det grått och trist idag :-(