Friday, March 09, 2007

"Mina" flickor i Idol!

Ja, ni känner ju mig---Idol tokig!! Därför kommer jag att dela med mig här på bloggen av mina favoriter! Förmodligen ett bra tag framöver. Just nu har jag två tjejer som absoluta favoriter! Underbara! Redan fullfjädrade artister!

Lysnsna och NJUT!!!

Först ut Lakisha Jones!



Ni vet vad jag alltid har sagt om att sjunga Whitney Houston: Let it be!!! Men här!!! HÄR har vi en underbar ny Whitney som klarar Houstons sånger och LITE TILL!!!


Nästa underbara tjej med röst som en gudinna är Melinda Doolittle!



Vi får se hur långt dessa två tjejer kommer att gå! Jag tycker att en av dom ska bli den nya idolen! Allt annat vore, i dagsläget, skandal!

6 comments:

Anonymous said...

Melinda hade ju ashärlig röst. fräck på nåt sätt, men annars föredrar jag ju whitney...

Annika said...

Leopardia:
Visst är hon härlig, Melinda!!! Håller med.
Fast jag är ju förstås ännu svagare för Lakisha ;-)

JaCal said...

Det är så praktiskt - en egen Idol-rapportör online! Jag har inte hunnnit titta - men nu vet jag vilka jag ska heja på!

Annika said...

Jacal:
Hey!!! Det gör jag så gärna :-)))
Du måste kolla i nästa vecka! Nu är dom nere i topp-12!!! NU börjar den riktiga tävlingen!!!

Anne-Marie said...

Jag tittade faktiskt på Idol i veckan som gick och håller helt med dig om att Melinda och Lakisha är duktigast och helt klart mina favoriter också. Hoppas att de går långt.

Annika said...

A-M:
Vad glad jag blir över att du tittade, trots att du har massor att tänka på just nu.
Visst är tjejerna duktiga?
Vi ska heja på dem!!!