Thursday, August 17, 2006

Utless

Idag var det shopping i Barkarby Outlet som gällde. Eller Stockholm Quality Outlet, som det ju egentligen heter. Eller, Utless som min pappa kallar det. Trodde ju jag skulle shoppa loss, då'rå. Men näh, det enda som blev köpt var ett gäng böcker, en cd och två dvd filmer. Kläderna som såldes därute var mest sommarkläder som reades ut nu. Nej, det kändes inte sådär jättelockande att köpa det. Nu är jag redo för höst och vinterkläder. Jodå, jag vet att det dröjer tills i mitten av oktober, åtminstone, innan jag kan dra på mig opaquer och boots igen. Okay, jag använder en tröja och kjol till också ;-)
Snart kommer jag nog att tröttna på sommarkläderna som hänger i garderoben, I know myself, all too well.
Sommaren råder ännu, och idag i Stockholm råder varmt, soligt och klibbigt väder.
Kom ut på en promenad runt good old Blackan på eftermiddagen. Inte dumt...
Imorrn sista dagen i Sverige för denna vistelse. Dag före Afton.

No comments: