Wednesday, June 14, 2006

Nu till något helt annat...

..ska lämna det förra heta inlägget för en liten stund och skriva om något helt annat. Idag var jag och klippte och slingade håret på trevliga Doubletake Salon uppe i Reston. Tycker verkligen om det stället. Alla som jobbar där är så trevliga, från receptionisten till tjejen som tvättar håret. OCH så stengillar jag min frisör, Laura!!! Hon klipper och slingar mitt hår så BRA! Det enda jag inte gillar med Laura är att han är så LITEN och SPÄD. Jag känner mig som jättekvinnan Annika BUMLING bredvid henne. Värst är det när hon står bakom mitt huvud, över mitt huvud för att kolla längden på olika hårslingor. Mitt huvud ser ut som ett KROMOSOM huvud bredvid hennes nätta lilla...Ack ja. DÅ om någonsin ser man att man har en stor skalle. Idag noterade jag också över hur små, små händer hon har...Ähum, ytterligare läge att gömma MINA enorma LABBAR. Men, vad gör väl det...Nu är håret snyggt och nyslingat inför sommaren...Hej på en stund! Och fortsätt vara dukiga vid kommentatörsbordet!!!

No comments: