Thursday, May 11, 2006

Okay, jag har övertalats...

Att skriva en BLOGG! Jag som gått och tänkt att..."Hmmm..borde man inte börja? Vore det inte lite kul?" för att sedan tänka: "nej, nej, det blir för personligt, jag kan såra någon, någon kan missförstå mig". Men OK, here it goes!
Min första Post, på min första blogg. Känner mig nästan lite yr...
Mina kära vänner L, S och SK övertalade mig idag på vår veckolunch...
"Annika, börja blogga", "Annika, det vore så kul"....Som synes är tog det skruv...Så nu sitter jag här vid mitt köksbord och knappar iväg på min kära Sony Vaio. Jag hoppas att ni ska tycka att det är roligt att läsa det jag skriver, finna er roade eller OROADE! Bloggen kommer att handla om mitt liv i förorten Reston som ligger ca 35 KM utanför Washington DC. Den kommer att handla om hur det känns att leva som svensk i USA, den kommer att handla om min 9 åriga dotter, min man, mina vänner. Kort sagt om mitt liv som STAY AT HOME MOM!
Have Fun...Nu måste jag hämta min dotter på skolan! Återkommer!!!

2 comments:

Anonymous said...

Hej min vän. Jag är så glad att vi övertalat dig att börja blogga! Det ska bli kul att följa din vardag. Din vän S.

Annika said...

Jättebra att jag övertalades igår eftersom det här är en tanke som har legat och grott hos mig. Tack S!!!