Sunday, May 20, 2012

Historien upprepar sig...

Förra lördagen var det Relay for Life för hela slanten.
Denna lördag kommer vi hem senare än väntat efter en trevlig eftermiddag, och kväll, i Washington DC (och Great Falls).

Vi har haft perfekt väder.
PERFEKT!!
Sol, 27grader varmt och låg luftfuktighet. Det kan nästan inte bli bättre.

Jo, jag har tagit bilder. Men, ja...de bilderna får allt vackert vänta tills imorrn, måndag.
Men det går väl bra det också?

Idag söndag är det tänkt att det ska bli lite träning, lite matte, privatläraren är inbokad klockan 14.
Matteprov imorrn för Karolina.
GISSA om det ska bli skönt när alla PROV är över!
Yippey!!!

Jag önskar er alla en fin söndag.
Imorrn blir det bildbomb!

9 comments:

Channal said...

Gomorron säger jag! Du sover nog sött! Vilket underbart sommarväder ni har! Håller tummarna för Karolina, hon kommer fixa det bra! Huvudsaken är att man gör sitt bästa!
KRAMAR! Anna

Äventyret framtiden said...

Jaa, här sitter jag och väntar på att bomben skall falla:)

Ha en fin söndag!

Kram

Anonymous said...

Skönt att slippa luftfuktigheten! Här i Svedala är vi lovade 22° imorgon - äntligen har det fina vädret landat här!

Håller tummarna för Karolina imorgon! Lycka för henne att det närmar sig sommarlov & paus från skolan.=)

Anonymous said...

Vi har lovely här också. Är så där härligt kräftröd efter den här dagens trädgårdsslavgöra. Kram Sahra

Saltistjejen said...

Ja visst är vädret HELT PERFEKT nu!!
Så underbart!
Men nästa vecka med start imorgon väntar regn här. Tåkigt.....
Kram och hoppas ni har en fin söndag också!!

Lisa said...

Grattis pa namnsdagen Karolina! Haller tummarna i morgon att det gar bra!
Kramar, Lisa

Desiree said...

Jag kan inte klaga på vädret här heller. Det är rätt perfekt här också just nu. Idag 22 grader, sol och svag bris. Så sköööönt! Love it!
Hoppas det går bra för Karolina med matteprovet imorgon. Önska henne stort lycka till.
Kram!

Charlie sa ... said...

Lycka till med matten!!! Matte för mig har alltid varit förknippat med lite extra slit och träning.

Vilket väder, vilken helg! Jag har fått färg och ännu mer fräknar!

Ses imorgon,

Kram!!!!

Annika said...

Hej alla!
Vi hade en toppenhelg!
Ni med!!
NU byts det vackra vädret mot regn. Det pissregnar just nu.
Oh well, inte mkt att göra åt det.
Kram till alla!!