Thursday, December 21, 2006

Dan före dan före dan före dopparedagen...

Frosten och kylan håller i sig över Stockholm, och det är vi glada för. Men, men...Inte ska det hålla i sig, inte...Nej på julafton ska det bli typ 7 grader. Jaja. Vi har varit uppe i Vällingby och handlat och jag kan inte låta bli att tycka att det är mysgt där uppe.
Nu är jag hos min syster som har snabb dator och snabbt bredband. DÅ måste man ju liksom bara kolla bloggen ;-))

The frost and the cold continues over Stockholm, but it wont last. I have heard that t will be about 48 F on Christmas Eve.
Peter will not arrive in a cold and snowy country on Saturday!
I am over at my sister's place now. That's the reason I am on the blog right now...

6 comments:

Anonymous said...

Hi Sweetie, I hope you are having fun with Sara. I want to see snow in Sweden. Oh well, maybe we can have a picnic in Stockholm instead and get a suntan by the water. Anyway, we will have a fun time in Sweden. Give K a kiss and tell everybody I can't wait to see them. Love, Pebo

Anonymous said...

Pebo:
Oh I know..suntan? Maybe not...But...
Still at Sara's as you can see...
Love

Linda said...

Och här är det grått och regn, igen...
Det är lite varannandags väder nu, och då borde det vara sol på julafton om jag räknar rätt ;)

Anonymous said...

Lindalotta:
Nej, inte regn...Hoppas att det blir bra på själva julafton.

Anette:
ÄÄÄhummmm...Du dör om jag säger at jag ska till vällingby imorrn igen...Ha, ha...faktiskt sant...
JÄTTEKUL att ses häromdagen! TACK ni har så mysigt hemma!!!

Anonymous said...

Jasså nu är du i Stockholm och väskorna anlände, det var ju tur.
Det blir nog ingen vit jul ska du få se. Ikväll blåser det nåt kolosalt.
Synd att det inte kunde vara kallt och fullt med snö nu, så du fått se det i Stockholm. Hoppas du och dina nära och kära en Ricktigt God Jul och Ett Gott Nytt År. Vi hörs.

Annika said...

Stina:
Önskar dig en fin jul och ett Gott Nytt År!!!