Tuesday, December 19, 2006

Den här datorn...This Computer

...Som jag skriver på trilskas och VILL INTE!! Just nu kan jag inte svara, eller ens läsa era kommentarer. Ska försöka om en stund igen...Men, det verkar inte gå bra.
Kan inte heller läsa några bloggar själv.
MEN!!!
Idag har det snöat i Stockholm! Varit kallt och skönt! Riktigt härlig. Det lär väl inte hålla i sig, för dem har sagt att på Julafton kan vi räkna med tio grader.
Nåja!!! VÄSKORNA anlände igår!!! HURRA!! Underbart! Så nu har jag slagit in allting! Och granen har vi klätt ikväll!!!
Var hemma hos en gammal god vän ieftermiddags och vi hade det så mysigt och trevligt på alla sätt. SÅ kul att träffa kompisarna!
Imorrn bär det så av in till stan igen! Idag spenderade Karolina hela dagen i sin kusins skola!!! Det hade varit jättekul!
Jag hoppas allt är bra med alla!!!

This computer does not want to work with me. I cannot read mt comments and I cannot read any blogs. I'll try again in a sec...
ALL is good, and today we got some snow over Stockholm! Beautiful! But, no, it wont stay over Christmas. I think they say it will be around 50 degrees F on Christmas Eve.
Anyway!!!
The bags arrived last night. Hurray!!! So lovely!
Today I wrapped all the gifts! Anf I have clothes to wear again.
This afternoon Karolina and I went to visit a good friend! Lovely!
Karolina spent the day in Ebba's school today. She said it was great! And she praises the Swedish school lunches!
I hope all is good with you all!

5 comments:

Linda said...

Så skönt att du har fått se lite snö i alla fall ;)
Här har varit en strålande vacker dag, med några plusgrader och klarblå himmel. Man får vara nöjd så länge det inte regnar...

Lena said...

Att du har sån timme med Kung Bore!
Snö och väskor på samma dag. Hoppas datorn blir mer foglig framöver.

Anonymous said...

Ja!!!!! Väskor!!! Jag visste att det skulle komma fram till slut.

Anonymous said...

Åh vad skönt att väskorna kom tillrätta, jag höll tummarna!
Och så snö, vad härligt! Här har vi inte sett en snöflinga men solen sken i dag en stund!
Kram

Anonymous said...

Lindalotta:skriver detta hos min syster...Ja, ännu en dag med frost och sol. Kan inte klaga. Vore skönt om det höll i sig över jul. DET ska vi hoppas för hela vårt land.

Panter:
Ja, vi ska hoppas at jag har fortsatt tumme med frost och kyla och klart väder, hi, hi...

Matilda:
UNDERBART!!! TACK!!!

Mie:
Yippey! Det är tack och lov!!!
Snön är väl borta i Sthlm nu, men frost och sol finns kvar...