Wednesday, January 03, 2007

Jetlag och öronvärk...

Jetlag, ja det är ju så lagom kul. Klockan 4 vaknade jag imorse, låg i sängen och försökte somna om. Ha, som om det gick! Vilket skämt!
Klockan 5.30 vaknade dottern och vi gick ner och såg ett tv-program på datorn, SVT, förstås ;-)
Peter klev upp vid 6 och for till jobbet tidigt. Vi har jetlag i familjen B nu...
Efter att ha kört Karolina till skolan var det tvätt och bortplock som gällde. Nu är det mitt på dagen och jag känner mig seg som sjutton. Borde kanske vila. Förkyld är jag, och mitt vänstra öra värker hela tiden, värker och knastrar...Hur länge ska det hålla på så? Förbaskade förkylning...
En annan "rolig" grej var att jag ställde mig på vågen idag...HA, HA, HA!!! Fy fasiken vad jag har gått upp i vikt. Nu är det jag som hoppar på ViktVäktarna Online igen! Det här GÅR inte, mår inte bra av att väga för mycket. Nu är helgerna slut, och det finns inga ursäkter kvar...

Nä, nu går den här Surtanten och vilar ett slag...

6 comments:

Anonymous said...

Jag har också lite vågångest efter helgen. Men jag har löst det jag ställer mig inte på vågen och jag tar bara på mig byxor som är lite stora :-).

JaCal said...

Välkommen tillbaka - det har varit tomt i blogsfären! ;-)

Verkar som ni har haft härliga veckor! Vill se fler bilder från Stockholm! Perfekt att sysselsätta sig med när man är jetlaggad!

Våg? Borde man ställa sig på den efter julhelgen... tror jag väntar tllls 1 februari.

Annika said...

Tina:
Ja, det är en smart lösning, förstås! Ha, ha...Borde man kanske följa. Låter roligare än Viktväktarna i varje fall!

Jacal:
Hjälp! Jag har ju inte så vidare värst många bilder från sthlm. Ska lägga ut de få jag har.

Det är nog helt OK att strunta i vågen också ;-)

Linda said...

Har ingen våg...
Men kläderna har krympt i garderoben.

Annika said...

Lindalotta:
Ha, ha...eller hur? mina också...

Anonymous said...

Anette:
Vad 17...Varför strular mailen??? Fick precis mail idag från en annan Telia adress. Kolla upp det, Anette!!!

Nä, jetlagen lär jag få dras med ett tag framöver. Hoppas förkylningen ger med sig!
KRAMAR!!!