Saturday, October 06, 2012

October AT its BEST!!

Igår var det en sådan där PERFEKT dag!
En sådan där TOP-OF-THE-LINE dag vädermässigt, och annars!!
Fredag dessutom som grädde på moset!!


Det var så vackert under min PW runda.
Nej, Canon fick inte följa med på rundan, men ajfånen är ju alltid med.
Tur det.
Morgnarna är så vackra att de gör ONT!!




Idag står ditt och datt på agendan för oss tre.
Ikväll den årliga kräftskivan med svennegruppen hemma hos de goda vännerna Lotta och Magnus.

Vilken kamera som ska med då?
BÄGGE!!!

En del åker direkt upp på Instagram. Via Instagram kan ni följa mig på Skandigirl.

Ha en fin lördag, y'all!!



16 comments:

Erica said...

Vilka härliga höstbilder :D
Jag älskar kompositionen i bilden allra högst upp, med förgrund-mellanparti-bakgrund!

Dessutom älskar jag ALLA dina bilder från golfbanan! Tycker de känns så rogivande och avkopplande :)

Hoppas att du får en riktigt trevlig lördagkväll och fortsättning på helgen!
MVH /Erica

Anonymous said...

Ni har fått vårt vackra höstväder, hoppas vi får det tillbaka.;-) Låter supertrevligt med kräftskiva!=) /Penny

Victoria said...

Åh, såna underbara höstbilder!!!

Taina said...

Ojoj vilka fina bilder Annika! Inspirerad av dessa sprang jag ut själv för att fota, men det måste vara något fel på min kamera för jag får inte riktigt till det. Hahahaha, usel fotograf som man är!

Vädret idag ska bli riktigt nice här med. Inte för varmt utan härligt "lagom".

Gott med kräftskiva!!! Mums, mums. Köpta på IKEA?

KRAMAR!!!

Annika said...

Erica:
TACK!!
KUL att höra!!
Ja, det är verkligen en härlig plats att promenera på, runt golfbanan och runt sjön.
Ha en fin lördag!

Penny:
Vi har nog haft fint sgs hela hösten med ett par undantag. men imorrn ska det bli 10 grader och regn. Tycker jag inte illla om heller :-)
Hoppas att ni får fint väder igen!

Victoria:
TACK!!
Vad glad jag blir!
kram!

Annika said...

Taina:
TACK!!!
Vad glad jag blir.
Jag tror SÄKERT du fick till bra bilder!!
DU är ingen usel fotograf!!
Ja, det ska bli kul med skivan.
Kräftor absolut fr IKEA ja:-)
Kram!!

Miss Marie said...

Men visst är det mysigt med hösten, allt blir ju så vackert! Och just att det är så flyktigt, det är väl det som gör det allra extra fint... Hoppas ni får en fin kräftskiva! :)

Annika said...

Marie:
DET är verkligen flyktigt, och vackert.
TACK, det blir säkert trevligt ikväll!!
Ha en fin lördag!

Äventyret framtiden said...

vackert ont!:) Visst är det så att det gör ont när det är så himla vackert. Man blir andlös också...
Ha en fin kväll tillsammans med svennarna

kramar!

Martina said...

Vackra bilder. Det ser sa stillsamt ut.
Ha det sa roligt pa kräftskivan! Det var verkligen inte igar jag at kräftor minsann. Det är inte sa franskt...
Kramar

Jane said...

Fina färger och kul med kräftskiva - jag älskar kräftor, åh vad gott!
Hoppas ni hade det kul
Kram!

Anonymous said...

Hoppas att ni hade en trevlig kväll på kräftskivan!

Känner du en svenska som bor i woodbridge och som heter Maria Stewart? Tvungen att fråga eftersom ibland är världen mycket liten.

Kram

Marie

Channal said...

Så vackra bilder som alltid hos dig! Älskar speglingen mot vattnet!

Hela helgen har vi haft underbara höstdagar med sol, blå himmel och krispig kall skön luft!

KRAMAR!!

Annika said...

Karin:
ÄLSKAR den här vackra årstiden.
Kram!!

Martina.
TACK; vi hade så trrevligt.
nej, kärftslkivor har man nog egentligen bara i sve...
HIHI.
Kram!

Jane:
TACK!!
OCh vi hade en jättetrevlig kväll.
Kramar!!

Annika said...

Mia:
Mkt trevligt.
Vet inte vem MS är, men ser att vi har gemensamma bekanta på FB.
Kram!

Chanal:
TACK!!!
OCH vilket härligt väder ni har haft.
Underbart!!
Kram!!

Pierre BOYER said...

Marvelous....

Pierre