Wednesday, September 30, 2009

Onsdag´, inlägg nummer 1...

Detta blir inlägg ett för dagen, förpublicerat, såklart. Jag var ju på U2 igår så jag ska berätta om det i ett separat inlägg...

SÅKLART :-)

Men, jag vet inte om ni alla vet vem som har fredagstemat för oktober.
Det är Erica i Piteå som står i dirigentpulpen och här är hennes ämnen:

2:a - Vilka 3 saker skulle du ta med dig till en öde ö?
9:e - Sport (Har du någon favoritsport? Utövar du någon sport? Finns det någon sport du absolut inte tycker om? Utövar du helst någon sport själv, eller ser du hellre det på TV? o.s.v.)
16:e - Favoritfilm/er?
23:e - Höstkänslor (Nu har hösten kanske kommit till de flesta. Vad är höstkänslor för er? Vad är det bästa resp. sämsta med hösten? o.s.v.)
30:e - Ljus

All right!
Signing out for now...

Later all!!!

5 comments:

Mia said...

Kul att Erica tar över temat. Ser fram emot att läsa om U2! Kram!

Taina said...

Wow tänkte jag! Nu är hon uppe med tuppen. Men så såg jag ju :D

Väntar med spänning på U2 inlägget!!!

See you later.

Kramen!!!

Desiree said...

Tack för nya fredagsteman. Kul att klura på. Den första är ju riktigt svår...
Ser fram emot att få höra hur konserten var igår. Hade kompisar som gick i sommras i Sverige och såg dem och tyckte det var kanon. Ha så gott och vila upp dig lite till så länge.

Annika said...

Alla ni ovan:
Ja, det är lite roligt, och ganska knepigt.
Håller med om att vecka 1 är svår!!!
Kram till alla!!

mårran said...

Öde ö..... ja den blir att tänka på! Men kul teman!!
Kraam!