Monday, January 19, 2009

Fort och fel...F'låt!!

Sorry, sorry, sorry alla ni som prenumerar på mina inlägg genom RSS och andra bloggservice sidor.
Jag satt och skrev morgondagens inlägg här på min sida, och VIPS så låg det ute på bloggen. En hel dag för tidigt.
Jag tog bort det igen. NI får vänta med att läsa det tills imorgon. Det är menat att gå i tryck då!

Ibland är blogger så opålitligt. Oftast skriver jag alla mina inlägg i Word, men det gjorde jag inte med morgondagens inlägg...DÅ'RÅ!!
OCH ja, ni ser ju hur det går då!

Fort och fel...
GAAAH!!!

Kan iallafall berätta att det snöat till och från hela dagen idag. Om det ligger kvar?
HA, svar: NEJ!!!

Ha en fin kväll, och NATT, så hörs vi imogon...

Hälsar Yours Truly med den slintande handen!!

11 comments:

Saltistjejen said...

Haha Jag hann se inlägget!!! :-)
Men förstod att det smitit ut lite tidigt... ;-)
Här snöar det OCH ligger kvar!
Ella var superfascinerad av att titta på snöallet genom fönstret. Vi stod jättelänge och tittdae.
Kram!

Annika said...

Saltis:
Aha, typiskt...Jaja, då får du läsa det igen imorrn.
Skitblogger.
jaja, what to do, what to do???

Jag är avis, Saltis...
Avis att ni fick snö som ligger. Det har visserligen snöat så vackert här idag, men det har inte orkat lägga sig. Inte ens som ett puder.
TRIIIIIST!

ella, vad gulligt att hon gillade snön så mkt. Det är ju fint. hoppas att ni kan gå ut och leka i snön sen också. Central park och snö----Awww...perfekt.

KRAM!!

anna of sweden said...

Och här ligger det kvar! ;)

Annika said...

Jaha, då får vissa av er läsa det två ggr!!
OH WELL!!

Tankevågor said...

Här kom det lite snö på dagen och kvällen igår. Tänk vad fint det blir med lite vitt på marken. Genast mycket ljusare. :-))
Skönt att ni har ledigt idag....spännande dag att följa på TV.

Ha det gott!

Kram

Anonymous said...

Jag fattar inte? Jag skriver inlägg på bloggen och trycker på "publicera" - klart! Menar du att du måste tänka igenom och fundera på vad du skriver?

Marianne said...

I DAAAG är det Dagen OOOOOO! Åtta timmar kvar ...

KRAM!

Anonymous said...

Snö?
Vad är det?

Regn, vattenpussar och grå himmel - det är vardagen här...

Annika said...

Londongirl:
STOR dag!! Jättestor dag!
SAol blir det, och kallt.
Nu kan du läsa gårdagens inlägg. som var menat för idag...HAHAHA!!
KRAM!!

Lena:
Nej, så fort jag trycker på publicera på bloggen så går det ut en signal till alla som prenumerar på mina inlägg genom blogger, blogg lovin,RSS mfl ställen. Det spelar ingen roll om jag tar bort inlägget, för signalen har gått ut att det nytt inlägg har skrivits. Det är bla därför jag alltid skriver i Word innan jag publicerar. jag klistrar sen in det på blogger och lägger ut det. Fast oftast schemalägger jag tidpunkten på mina inlägg.
Det är bla därför man alltid ska tänka sig för innan man publicerar ngt. Det kommer ut, i vilket fall. Hur mycket man än delatar.
Anyway...
Och jo, jag tänker nog alltid igenom och funderar över mina inlägg. Åtminstone lite :-))

Marianne:
YES!! Bara lite drygt fyra timmar kvar nu...
Och solen går upp över ett frostbitet Washington.
KRAM!!

Lindalotta:
Vi har absolut haft kallaree än ni har haft den här vintern.
Annars tycker jag så väl att jag känner igen din beskrivning av en typisk Washington vinter...
Hoppas ni får lite vitt snart!

Anonymous said...

OK! Då fattar t.om jag - kanske! :) Nu ska jag hem och bänka mig framför TV:n och titta på Obama! Ha en bra dag o kväll!

Annika said...

Lena:
BRA! :-D
Nu är han installerad!! Obama!! SÅ stort!!