Friday, January 04, 2008

Show and Tell.

Fredag igen, och därmed Show and Tell!
Veckans tema är väder!
Väder av det skönaste slaget, i mitt tycke, har vi haft och HAR fortfarande! Igår var det flera minusgrader hela dagen! och det är härligt och uppfriskande!! Gårdagens powerwalk var helt fantastiskt för Ingrid och mig!! Det finns inget härligare än att känna när kylan biter i kinderna...Aaahh!!

Här är några bilder från igår eftermiddag, och eftersom vädret är detsamma idag så får gårdagens bilder duga.




Vädret: -2 grader, måttlig vind och klart...

Nästa veckas tema är: Din mataffär.

10 comments:

aurorabuddha said...

Det ser likadant ut har! Mitt promenadstrak skulle kunna vara ditt!

Annika said...

Aurora:
Precis vad jag tänkte på när jag såg dina bilder!!!

Desiree said...

Ser kyligt men vackert ut Annika.

Humlan said...

Så vackert! Jättefina bilder!
Jag hade ju lite väderrelaterad bild inne i går... ovetandes om dagens tema.

Anita said...

Ah, vilken vacker bild pa vattnet med kvistarna som sticker upp!! Den bilden borde bli forstorad och satt upp pa vaggen bakom glas och ram tycke jag!

Annika said...

Desiree:
Mycket kyligt, men även skönt! Gillar detta så mkt!!!

Humlan:
Ja, det hade du ju på din blogg också! Absolut, och jag blev så avis på er snö!!!

Anita:
TACK, så roligt att du tycker om den bilden!!!

Anonymous said...

Super proffsiga bilder ! Nasta yrke for dig ar som fotograf!

Dina bilder talar till mig da jag ser pa dom, otroligt fina!

Lena said...

Precis så skulle jag vilja ha det, minusgrader, klart och måttlig vind. Vilken himmel!
Här viner det runt knutarna. Men det är lite vitt och det är jag glad över.

Anne said...

Vackert, vackert. Den där golfbanan är så otroligt vacker och kan förändras så beroende på årstid.
Jag gillar ALLTID dina bilder, du väljer motiv som jag tycker om.

Annika said...

Veronika:
TACK!! ja, det hade varit ett coolt yrke att ha!!
Blir så glad över dina ord!!

Panter:
Vet du, jag är ju så avis på ert väder därhemma att det inte är klokt!!

Anne:
TACK!!!!
Blir GLAD :-))