Saturday, March 31, 2007

Lördag

Så har första dagen gått utan dottern. Som jag sa så har sms:en strömmat in, och även telefonsamtalen. Allt verkar än så länge bra, skönt! Idag har Karolina jazzklass, och sen ska hela gruppen gå och se musikalen "Tarzan" på Broadway, och ikväll är det "proffesional acting class"--Ninnas största intresse! Så, det ser ut att bli en bra dag idag också.

Peter och jag ska bege oss in till DC och se körsbärsträden som nu står i full blom! Jodå, kam'ran ska absolut med!
Sen blir det väl en eller två drinkar i Georgetown också.

Ha en fin lördag, alla!!

12 comments:

Cecilia said...

Åh körsbärsträd som blommar,vad fint.Hoppas att ni får en fin dejt!
Ha en trevlig dag!!!

Lena said...

Låter som en finfin helg för alla!
Ser fram emot kort!

Fia said...

Njut av våren, Peter och allt vackert och innan du vet ordet av så är dottern hemma igen!
Kram!

Lilla B said...

Härligt! Ser fram emot körsbärsbilder.
Njut av att ni har det bra var och en på sitt håll!

Anne-Marie said...

Körsbärsträd som blommar är otroligt vackert. Ser fram emot bilder.
Ha en bra lördag. Kram!

Mie said...

Det låter onekligen som en bra helg för er alla tre! Fast jag förstår att du saknar henne! Det blir så tomt utan barn när man är van..
Ha det toppen!
Kram

Humlan said...

Låter som en härlig helg för hela familjen! Här är fint vårväder, men jag är hemma och vilar fötterna...

Toini said...

Ser fram emot att få se kort, det måste vara enormt vacker med körsbärsträd i full blom. Här snöade det imorse :-(

Ha en trevlig lördagkväll!

=^_^=

Linda said...

Ååå, det låter som om Karolina har en toppenhelg!!!
Det är nog bra att ni ger er ut på lite äventyr så att ni gör något än bara sitter och väntar :)
Hoppas ni fick en bra dag.

Klimakteriehäxan said...

Här sitter jag i morgonrocken, alldeles blek av avund. Körsbären i DC - har inte sett dom på en halv mansålder. Broadway - ofattbart länge sedan. Åååååååå så gärna jag vill flyga över Atlanten - senast jag var i USA kostade dessutom dollarn skyhögt mycket mer än i dag.....

Unknown said...

som alla andra längtar jag tills bilderna av körsbärsträden visar sig på din blogg. Men jag undrar om inte träden i Kungsan snart står i fullblom de med. De brukar vara tidiga. Njut av helgen! Det ska jag göra. Solen skiner och det är riktigt underbart. Kram

Annika said...

Cecilia:
Bilder kommer!!! Har haft strul med internet.
Jodå, gårdagen ar fin! Hoppas du också har en fin helg.

Panter:
Jo, än så länge går det bra! Hade en fin dag igår!

Fia:
Japp, två "date-kvällar" med god mat och vin + en fin dag inne i stan igår.
OCH, det viktigaste, Karolina har det bra!
Kram!

LillaB:
Ja, så vackra träd...Ska lägga ut bilder här idag.
Allt går bra för oss alla tre...

A-M:
Visst blommar körbärsträden enormt vackert!!! Biler kommer!
Kram!

Mie:
Det känns konstigt när man inte har sitt barn i sin omdelbara närhet. Säkert nyttigt att vara ifrån varandra.
Allt går bra.
Kram!

Humlan:
Jaha, jaha...det var väl Älvsjö-mässan som tog knäcken på dig? :-)
Skönt att vila fötterna!!
Mulet här idag...

Toini:
Oh nej, inte SNÖ!! Deppigt. Nu ska vi hoppas att ni får vår snarast!!
Ha en fin söndag!

Lindalotta:
Visst är det bra med äventyr för en viss Karolina!! Hon har det bra...Och vi också!
Ha en fin söndag!

Klimakteriehäxan:
Visst är körbärstäden i DC fantastiska!!! Bildbevis bör komma under dagen på min blogg!
Kanske är dags för en tur till Amerikatt för dig? Precis, dollarn står ju lågt nu.

Rosvik:
Kungsan!!! Vad härligt!!! Ja, eftersom våren är så tidig hemma så blommar säkert dom träden snart.
Bildbevis på gårdagen i DC kommer snart...
Kram!!!