Monday, March 19, 2007

Frisk måndag?

Har precis kört Karolina till skolan. Hon var nog lite blek om nosen när hon hoppade ut ur bilen. Kände sig sig inte i toppform ännu, men till skolan skulle hon ju ändå. Jag känner mig inte heller helt frisk ännu. Damn right att den här flunsan är S-E-G...
Men jag tänker intala mig att jag är frisk iallafall!!! AH! Vad det ska bli KUL att städa upp i sjukrummet idag! AH! Vad det ska bli roligt att vika en massa tvätt! Ah, vad det ska bli kul att fylla i en massa papper som måste fyllas i! Ah, vad det ska bli kul att röja upp i största allmänhet.
Mysigt, och så PIGGELIN man känner sig!!!

Ikväll drar ett av mina absoluta favoritprogram igång igen på ABC---Dancing with the Stars!! Det är vår motsvarighet till Let's Dance! Två timmar ikväll! Mellan 20-22!! Me likeeee!!!

8 comments:

Anne-Marie said...

Hoppas att du inte blir alltför trött av allt du skall göra. Har själv haft några flunsor under årens lopp som tagit evigheter att bli bra från.
Åh, jag blev så glad när jag såg på TV för några dagar sedan att Dancing with the Stars skall börja igen. Minns Mario från förra säsongen. Han kunde verkligen dansa!

Fia said...

Men gumman...jag trodde vi var överens om att du skulle ta det lite lugnt, åtminstone någon dag till??

Dancing with the stars ser jag fram emot också, fast jag hoppas att hon som var gift med Paul McCartney åker ut direkt, för av någon anledning står jag inte ut med henne. Vet inte varför.

Mario kunde få vara med denna omgång också...fast maken blir nog glad att han INTE är med "blinkar"

Annika said...

A-M:
Nu efter att ha bäddat om i två sängar´+ röjt upp i sjukrummet tog jag en tupplur som var skön!

Mario var underbar i förra säsongen!!! Jösses vad bra han var...Och SÖT!!!

Fia:
Jo'rå...jag skulle bara...Och jag gjorde det...Men sen vilade jag på stört efteråt. Helt svettig...

Lustigt, du o jag har samma syn på Heather M hör jag. Jag vill oxå att hon ska åka ut, fast jag inte vet varför.
Mario var nog den sötaste av de söta!!! För mig skulle han gärna få vara med igen!

Linda said...

Tycker det låter som om du har gjort tillräckligt för idag - vila dig nu resten av dagen! Hör du det?
Ta det lugnt annars ligger du igen...

Desiree said...

Skönt att ni känner er bättre även om ni fortfarande är trötta. Ta det lungt i början. Vilken söt dotter du har.

Annika said...

Lindalotta:
Ska försöka coola ner lite resten av dagen. Det ska nog inte bli så svårt..
Vill absolut inte åka på ett bakslag.

Desiree:
Jag hoppas att dfu också mår bättre.
Roligt att du tycker att min dotter är söt, tack.

JaCal said...

Skönt att du mår bättre! Hua vilken influensa ni fick, du och Karolina! Visst är det skönt när man blir frisk!

Det är bra att man får koll på vad som går på TV när man läser din blogg... ska se om jag lyckas få på TVn i kväll och kolla lite - har aldrig sett.

Annika said...

Jacal:
Visst, skönt att det äntligen vänder.
Fniss...Jo, jag har nog en del TV-tips på bloggen! hoppas du hinner titta på Dancing with the Stars ikväll!!! Mkt trevligt program!