Sunday, November 05, 2006

Söndagkväll!

Nu är familjen O-G på väg med SAS flyget till Köpenhamn, och sen vidare till Stockholm. Jag hoppas att dem har det rikigt bra ombord på flyget inatt. Hoppas dem kan sova iallafall litegrann. SÅ underbart trevligt med besök, och alltid lite sorgligt när man tar farväl. Lyckligtvis ses vi ju till jul igen då vi här beger oss till Sverige för att fira jul där. Inte långt kvar nu...
Nu lägger jag ut en bildblogg från gårdagen. Vi har verkligen varit aktiva under deras semester. Inte en enda slappdag, inte en enda...


Karolina, Peter och Ella på "On the Border" igårkväll...

Staffan. Lisa och Peter.

Lisa och Ninna njuter av julöverdådet inne på affären "The Christmas Attic" i Old Town Alexandria. Ett eldorado för oss tre!!!

Vilken juldröm!!!

Staffan och EllaBus redo för lunchen på "The Chart House" i Old Town

Plane spotting at National Airport

Här är jag, Staffan och Ella nere vid vattnet i Old Town.

staffan och jag utanför Olssons bokhandel...yeah, baby, yeah!!!

8 comments:

Linda said...

Avsked är alltid jobbiga, men ni verkar ha haft det så trevligt och mysigt så det är väl fina minnen redan.
Och som du säger, snart far ni till Sverige och då ses ni igen.
Vad lika de är på bild nr 2 uppifrån, de är väl bröder??

Annika said...

Lindalotta: Nu vet jag att dem landat och allt gått bra...SKÖNT!
Ha, ha...nej, staffan till vänster är min bror och Peter till höger är min man. Men, dem är faktiskt lika lika på just den där bilden, lustigt.

Linda said...

Ooops... Det är väl bara på den bilden då :)
Är du säker??

Haha!!

Annika said...

Lindalotta: Men jag håller med!!! Dem är lika på den bilden :-))) Absolut!!!

Anonymous said...

Vad trevligt det är här på din blogg att kunna se så många foton så lätt - med text under dessutom. Börjar tappa tron på att någon förbättring ska hända i den andra bloggen - inget har ju gjorts på flera månader!! Din Ella är ju bara SÅ SÖÖÖT :). Ska anta din utmaning (fast jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan....). Hälsn. Ulla (om jag inte lyckas få in namnet någon annanstans :)

Annika said...

Ulla!!! You've got it!!! KUL att du antar utmaningen! TACK för dina ord! Jodå, man kan göra en del på blogger när den portalen är på gott humör. Den kan trilskas lite ibland den också...
Fast, jag tror du har fler möjligheter här än på Bloggen.fi om du vill lägga ut bilder etc...

Jill Wegerup said...

A farewell is necassary before you and me can meet again. And meeting againg, after moments or lifetimes is certain for thoose who are friends....

Verkar som ett väldigt mysigt besök. Fint där ni var. Gör min längtan till att besöka USA än större, önskar åka runt och se mycket.

Annika said...

Hej Jill!!! Välkommen till min blogg!!! Kul att du tittade in.
Trevligt besök var det, verkligen! Livet är fyllt av möten och avsked. Hela tiden...