Wednesday, November 29, 2006

Julmusik jag älskar, Blast from the Past!

Jösses vad jag och mina kompisar älskade den här videon! Där satt "de fyras gäng" och flämtade åt George Michael som vi tyckte var sååå snygg och sååå sexig. Vi visste ju inte att han var gay då, JU!
Jag försökte till och med se ut som tjejen i videon, permenentade mitt hår som hon. Köpte en rosa jacka precis som hennes i videon. WOW! Snygging! Ja, hur gammal var man? 19-20? Låten håller dock fortfarande, och jag tycker fortfarande mycket om George Micahel. Enjoy!



11 comments:

Anonymous said...

Isn't that George Michael?

Anonymous said...

Duh, you said that right in your post!

Jill Wegerup said...

älskar också denna låt och video. Nostalgitripp!

Anonymous said...

Åhhh vad nostalgisk jag blir... minns känslan precis som om det var igår! Vilka hår man hade *fniss*

Anonymous said...

Alltså, jag FATTAR bara inte att det var så längesedan. Vad hände? Igår var jag ung och idag är jag medelålders. *skriik*

Annika said...

Sara:
Yeah!!! George Michael back in the WHAM days! The nostalgia!!! :-))

Jill:
Visst, totalgitripp! Och låten håller än idag! Love it!

Mie:
Jag vet, man MINNS verkligen känslan. Håret ja! Axelvaddarna! Rubbet!

Matilda:
Jisses, jag VET!!! Nu är man en medelålders tant som minns tillbaka sitt 80-tal. Otroligt!

JaCal said...

Åh, åh, åh!! Ja - den här låten/videon ÄR jul! Oj oj... undrar jag hur många gånger jag har sett den... och SER den (fast maken muttrar...). Jag gick och drömde om att få fira en sån jul i en snöig stuga...

Annika said...

Jacal:
Jamen visst!!!! sådär sa vi också, back in the days..."Tänk om man fick fira jul sådär, med ett trevligt gäng i en stuga i fjällen eller alperna"
Det ÄR en toppenlåt!!!

malin2 said...

Vilken nostalgitripp.
Men det var förra året. Alldeles säkert ;)
Skrämmande mode...

Annika said...

Malin:
Vi säger att det var förra året ;-)
Låter bra!
Tror inte jag har sett dig här på bloggen förr! Varmt välkommen!!!

Anonymous said...

More of Wham! Back in that days:

http://www.youtube.com/watch?v=U5SZ14ybbZE