Friday, October 13, 2006

Fredag

Fredag igen! Skönt! Kallt som bara den i huset. NU är det nog dags att slå på värmen. Peter och jag brukar vilja vänta in i det sista med det, men nu visar tempen 16 grader här inne, och jag HATAR ATT FRYSA!!!
Ikväll ska jag och mina grannkompisar gå till gymmet. Japp, jag som brukade ta en avancerad step-up klass varje fredag har inte gått en enda gång under hela hösten. Dåligt av mig. Ikväll blir det dock av. Jag kommer att vara helt slutkörd efteråt pch rödbetsröd i ansiktet. Ska bli skönt iallafall och jag ser fram emot det. Ett extra plus är att instruktören är från Sverige! Me like!
Nu dags för en kopp te!!! Happy Friday!!

8 comments:

Linda said...

16 grader inomhus?!?
Nu är ni snälla och sätter på värmen annars blir det lunginflammation för hela slanten! Känner rysningarna ända hit ;)

Rödbetsröd eller inte, du kommer att vara supernöjd efteråt och jag är väldigt impad av dig, att du tränar en fredag.

Trevligt helg önskar jag Dig!

Annika said...

lindalotta: OM du bara visste vad kallt det är nu...Jag fryser så! mina händer är som is. Tur att man har en lap-top så man kan sitta under täcket. Men det är inte värt att frysa så här mkt. Men, om en stund kommer jag svettas floder...he, he...

TREVLIG HELG!!!

Anonymous said...

Men lilla Fainto, jag fryser bara jag tänkter på det!! Bra av dig att komma igång med gymmet igen även fast jag vet att du går varje dag, duktig tjej!!

Annika said...

sara: What a joke!!! Igår när vi kom till fredagspasset var det inställt!!! OCH jag som var så pumpad inför det. FAAN! I och S stannade kvar och lyfte vikter och använde sig av cardio-maskinerna men jag HATAR ju sånt. Vill bara ta aerobics pass. Så jag for hem igen. SNOPET! Istället for PC och K och jag ut och åt middag med rödvin och sen tvingade jag på dem att se "Black Jack", den gamla Colin Nutley gilmen. Den var bra, även 16 år senare...

Lilla B said...

Frysa är eländigt! Man blir stel och orörlig, kläderna känns kalla. Nu måste det vara dags för er att sätta igång värmen.
Trevlig helg!

Annika said...

Lilla B: Man blir verkligen STEL när det är kallt. Kan tala om att nu är värmen påslagen! Och det känns SÅÅÅ bra! Trevlig helg!

Anonymous said...

Men varför väntar ni så länge med att sätta på värmen? Det låter lite masochistiskt, tycker jag.

Anonymous said...

Matilda: Det är faktiskt rätt sjukt beteende av oss. kan inte förklara varför vi är så knäppa. Nu är den dock på, ja sedan i lördagsmorse...