Wednesday, August 16, 2006

Kära vän

Idag träffade jag en av mina allra bästa, och äldsta vänner. Det var underbart. Det kändes som om vi aldrig hade varit ifrån varandra, och ni vet...den känslan älskar jag. Vi har inte setts på två år och ändå tog vi bara vid där vi lämnade av förra gången vi sågs. DET är vänskap!
Denna ostadiga väderdag började vi i hennes mysiga hus här i Bromma. Badrummet, som är alldeles nytt, var en dröm! VILL HA!!!
Ja, hela huset andas mysighet och stil. Gammal Brommavilla med brutet tak i Bromma kyrka. My style!!!
Tog sedan en promenad runt Kyrksjön, och sen skulle vi åka iväg och äta lunch vid Ålstens Brygga. TYVÄRR var den stängd, suck. Det blev istället Solstugan i Fredhäll.
P körde mig sen hem till good old Blackan igen. En sådan trevlig dag idag. TACK P!!!
När man har vänner som P förstår jag att vi nog alltid kommer att vara nära vänner. Jag har en bunt sådana vänner från förr, ocn ni är alla värda er vikt i guld A, H, M och P!!! Vänner, både i det gamla och nya (US) gardet you all are great!!! Vänskapen sitter i ryggmärgen, djupt förankrad. Precis som förr kan vi bara titta på varandra för att förstå vad den andra tänker. Sådant kan man bygga en livslång vänskap på...Signing out...

1 comment:

Annika said...

Anette: Välkommen till kommentatorernas skara! Jättekul! Detsamma (om att ses) "A", Verkligen!!! Vällingby blir jätte,jätte,jättefint när det är klart. Nu är det ju lite jobbigt, ja. Men ändå, vällingby är alltid vällingby...:-)