Tuesday, July 11, 2006

Semester

Nu är har jag då påbörjat min årliga riktiga semester. Sitter på biblioteket i Närpes och ska försöka få ihop ett inlägg. Känner mig allt lite ringrostig, to tell you the truth. Antar att jag inte heller har lika många läsare som brukligt är eftersom många av oss har semester. Som sagt, sitter på bibblan i slitna shorts, en t-shirt som nu är inne på tredje dagen, mina Raffe-shorts och mina arbetsgympadojjor. Helt osminkad. Det är det som är så skönt här i Närpes. Man kan klä sig precis som man vill. Klä ner sig alltså, för inte tusan klär man upp sig. Sommaren är total! Vädret fint och vattnet varmt! Vi idkar skärgårdsliv till max. Badar, jobbar med lite olika göromål, äter och dricker gott. Går upp i vikt gör man ju också! Oh well...
Varit ute med båten till lite olika öar har hunnits med. Peter har givit sig tillbaks till US igen. HUSET ÄR FULLT!!! Båda mina bröder är här med sina familjer. Min ena brors svärmor är här och hälsar på från Sverige. Trevligt, men trångt. Man får tacka för att sommaren visar sitt allra vackraste ansikte för oss...
Nu ska jag strax avsluta det här inlägget och bege mig ut och handla lite, och sen ska jag hem till min mormor och fika. För fika, det GÖR man också!
Så snart jag får tid igen så kommer nästa inlägg...Until then: enjoy!!!

No comments: