Sunday, June 25, 2006

Snart bär det av!





Sitter här och allt är sgs färdigpackat. Det känns sådär lagom jobbigt som det alltid känns en avresedag. Avresedagar är hemska. Vädret är också sådär lagom kul. Fruktansvärda regn har fallit HELA morgonen. Jag hoppas innerligt att det ska klarna upp lite till klockan 17.25 då SAS-planet avgår.
På väg till Stockholm nu då. K'lina är så glad och uppspelt över att få åka! Peter kommer ju om en vecka, så det BÖR inte bli alltför sorgligt på Dulles i eftermiddag.
Ska försöka blogga varje dag i Stockholm. Min kära Sony Vaio hänger ju med på färden, men mina föräldrar har inget Wireless precis. Fast, man kanske kan sneaka in på någonannans? He, he...Sen bär det ju av till Närpes, Finland den 3 juli. Därifrån kommer jag att blogga varje gång jag är på biblioteket, såvida jag inte kan sneaka från någons wirelss network ,out in the woods or on the sea, vill säga:-)
SÅ, nu bär det snart av på den långa resan, som alltid känns oöverkomlig när man sitter i startgropen...
Höres när jag är i Stockholm nästa gång! Ciao!

Stockholmsbilden kommer från travel-tips.com
Närpesbilden kommer från Killinkoski.fi
Naturbilderna har jag tagit, från Enskärsbådan och från vår egen strand

No comments: