Friday, June 09, 2006

SMS med GO...


Tog min vanliga prommis upp till Starbucks i den fuktiga hettan imorse. Det var skönt. Såklart. SMS:ade min bror GO som nu är i Sthlm, inför dopet. Han är gudfar. Annars bor GO med familj i Björkarnas Stad, Umeå. Iallafall idag fyller min brorsson Edvin 6 år! GRATTIS!!! Det är han och GO som är i Sthlm nu. Så med anledning av det skickades SMS. Sen SMS:ade GO och jag hela min promenad. Skitkul! Det var skönt att kunna ta små breaks ibland, även om jag verkligen är THE QUEEN OF SMS och kan gå fort och skriva på samma gång. GO är THE KING OF SMS, det finns ingen som svarar så snabbt som han gör. GO och Edvin satt ,lustigt nog, och tittade på bilder från mitt bröllop som ägde rum för 13 år sen! GO satt och garvade över hur alla såg ut!!!??? Vad menade han med det ;-)))???
Nu väntar fredagsgöromålen...ses om en stund!!!

2 comments:

Anonymous said...

Ja vad menar han?!? Jag som trodde att jag var en stilikon i min Laura Ashley-klänning med puffärmar och stora blå blommor.....;-)!!! Om jag inte minns fel hade GO själv nån grönaktig kostym, stämmer det? Ja, vi tyckte väl om det då. Och Fente, vi tänker en massa på er och saknar er imorgon.

Annika said...

Sara-SIS: Jag vet...Grabben är lite yr. Vi var ju alla STILIKONER!!! Fniss...Nä, skämt å sido, då där kommer det ju alltid att låta. Thanx SIS, jag är med er i tankarna.