Tuesday, June 27, 2006

Hos min syster

Regn och gråväder råder i Stockhom, men det gör inte oss något eftersom vi är hemma hos Sara och kusinerna idag. Vi kan inte ha det bättre. Så mysigt!!!
Och ikväll ska jag få se lilla ELLA för första gången! Vad spännande. Jag har svårt att förstå att hon ens finns. För mig är hon mer som en liten docka, men ikväll ska hon bli en person för mig och Ninna.
Här i Saras lägenhet gör vi inte så mycket annat än pratar och dricker kaffe. Precis som det ska vara...
Börjar återhämta mig från resan, den vidrigaste av vidriga. Dem ringde från SAS Arlanda imorse och sa att väskan kommit! Thank God!
Ciao på en stund!

3 comments:

Anonymous said...

Anette: Ha, ha!!! Nej, inte för mig heller. Kids alltså. Men den lilla Ella var underbar! SÅ fin och så döt, och snäll. Precis 10 veckor fyllda!
Vi hörs!

Anonymous said...

Oj, 10 veckor gammal redan! Tiden springer iväg...kan tänka mig att hon var söt och fin. Fint namn har hon ju definitivt också! I övrigt får vi se om det någonsin blir några kids för mig ;-)

Anonymous said...

Monika: oh yeah? Klart det blir kids ;-)
Ella Sofia heter den lilla dockan...Vackert namn.