Tuesday, June 20, 2006

Fy fan jag har krockat!

Backade ut från Safeways p-plats uppe i South Lakes för en timme sedan, cirka. PANG så backar en dam ut samtidigt och vi smäller ihop våra bakändor! Crash och splitter!!! Nå, så farligt var det inte, men GUD så hemskt ändå. Volvon fick sig en kyss då höger bakljus rök och en lätt plåtskada på höger sida. Damens minivan fick lätta skador också. GUD så otäckt sådant här är, så vidrigt! Så, tjaa..nu får jag åka till Volovo i Fairfax imorrn och se vad dem kan göra åt det hela.
All right, ville bara "ösa" lite. Glöm inte att kommentera Midsommar i inlägget under detta. Shaky, shaky!!!

4 comments:

Anonymous said...

Usch, läskigt!! Skönt att det inte var värre såklart, men jag förstår känslan...man blir så himla skärrad! Och känner sig plötsligt sårbar liksom

Annika said...

Monika: Jag vet, man blir totalt uppskakad. Nu ska jag strax bege mig till Volvo och se vad dem har att säga om skadorna.

Anonymous said...

Läskigt..jag förstår att du blev shaky...hoppas allt löser sig:-)

Annika said...

LN: Ja, på ngt sätt ska det väl lösa sig. Det blir försäkringen iallafall som får gå in då det hela kommer att gå på 745 dollar. Det fick jag just höra idag när jag var på verkstaden. SUCK!