Thursday, June 08, 2006

Familjenytt (igen)

På vägen ner till OBX kom ett SMS till Yours Truly. Det var från HK, min blivande svåger. Han skrev ett SMS att han friat till min syster, och att hon sagt JA! Så nu blir det giftermål i familjen snart igen. Inom ett år, sa HK, när jag frågade honom över SMS. Dock, dem trasslar sig inte iväg till kyrkan. DET har dem redan gjort, en gång förrut, bägge två.
Iallafall uppskattar jag gesten med SMS:et enormt! Att få vara den försa att få veta om den kungjorda förlovningen!

Anyway, glöm inte bort inlägget med SOMMARLÅTARNA längre ner på min blogg! Jag är fortfarande nyfiken på vad ni alla tycker om sommarlåtar, bra och dåliga...

5 comments:

Anonymous said...

MYCKET trevlig gest, indeed! Och ett vackert par :-) Grattis Sara! Om du har några tips kring borgerliga bröllop och bra ställen för fest så hör gärna av dig... ;-)

Anonymous said...

Tack Monika, det känns så fint att visa att vi hör ihop, Håkan och jag! Så vi är fler som går i giftastanskar minsann;-)? Ekotemplet i Hagaparken är väldigt fint men kan inte bokas....
Vi har inte kollat upp något än men, som sagt, för oss blir det inte så stort utan det är "bara" för att det känns SÅ rätt, jag har träffat min soulmate:-)!!!!!!

Annika said...

Monika och Sara: Gud vad fint! Jag kan knappt bärga mig tills dess att ni gifter er!
Ni har båda träffat era soul mates! Grattis till det och KRAMAR till er bägge två!

Anonymous said...

Soul mate var ordet :-) Ska kolla in Eko-templet. Annars funderar vi lite på skärgården...fast allt är ju så väderberoende i detta land! Litet och intimt lär det bli i alla fall...

Annika said...

Monika: Och när kan detta bröllop tänkas äga rum ;-))) Nyfiken i en strut! återigen, så otroligt kul att du hr din soul mate!