Wednesday, May 17, 2006

Morgonfika

Vad skönt det är med kompisar som man kan bjuda in sig själv till, och som tycker att det är helt OK.
Idag var jag hos min kompis i O.H och vi hade en jättetrevlig morgon med frukost, snack och lite lek med barnet hennes.
Satt och snackade om allt och inget. Morgonen gick och te drack vi i långa banor, väldigt mysigt!
Sånt gillar jag! Jättemycket!!! Tack för idag O.H kompis!!!

Jaha, jag tror att Elliott Yamin kommer att försvinna från Idol ikväll. Hans dagar där är nog räknade, TYVÄRR!!! Det blir Kat och Taylor i finalen, tro mig. Isåfall ska jag rösta på Taylor tills fingrarna blånar efter allt SMS:ande in till FOX. OM Kat vinner är det skandal, hon FÅR inte vinna. Usch...

2 comments:

Anonymous said...

Blir påmind om mina egna, långa frukostar med fru Olsson-Bohn, those were the days! Minns speciellt en gång i dina föräldrars lgh i Blackan. MYS!!

Annika said...

Monika: Hey, me too! It was lovely! Supermysigt!